For twenty years, she said nothing. Isabelle Demongeot, the former French women's tennis champion, had been sexually abused by her trainer from the age of 13 to 22. It shattered her career and ruined her private life. How could she have let it happen? How did no one see? Was she the only victim? Now, after years of silence, Isabelle is stepping up to the net, ready to tell the story of how she took on a courageous, extraordinary battle to bring down her abuser.