With Manu, her sweet but clumsy cameraman by her side, and her adopted daughter Rosa keeping her on her toes, Fred juggles her life as a journalist, her colorful investigations, and her chaotic family life – all with a sharp sense of humor and an unshakeable determination. When Fred is on the case, there’s no such thing as “business as usual.”