Angela is the crippled daughter of two separated but still-feuding parents. In this Rainer Werner Fassbinder film, the wealthy parents are both induced to come to their country vacation house with their lovers in tow. For years, they have tried to make Angela feel guilty for having driven them to seek comfort outside their marriage, though ironically there is some indication that their dalliances may have had a hand in the accident that caused her condition. In this unpleasant milieu, they begin playing a truth-telling game called "Chinese Roulette," which leads to even more distasteful revelations and recriminations..