What drove Sophie to shoot the friendly local bookseller? She accuses him of using their nights of love as a weapon to destroy her by exposing her on the internet as a pornographic object. Her trial will reveal the ordeal of an ordinary young woman who was the victim of revenge porn, and the devastation it caused to her children, her loved ones, and even her job... But in the absence of evidence, will anyone believe her?