Louise, in her thirties, is a green spaces officer who oversees a forest at the edge of town. Her work: to do outreach, stop young people from riding their motorbikes in the woods, and families from having barbecues. A group of Roma chased out of a nearby town have set up camp in the forest. Louise and her colleagues get about on horseback. The presence of an animal keeps things calm and facilitates contact.