A gas station. Two women. Winter. Routes and trips. Everyday life. And then, risk taking. A hotel in Normandy. A mis-step. An investigation. A red Lada. The beach. Death that works on the living. A movement and time suspended. The brown-haired girl. Love. A story of bonds that are formed.