Summer in the South of France, the heat stretches over the family Ezekiel. Iris, who is pregnant, is ready to destroy anything. She wants to abandon her daughter Luna, on the eve of her fourth birthday, because she is afraid of losing her. The relationship with the poetic and sensory world of a child. The desire of protection from a father, Ezekiel, torn by this feminine sensualism. How to help a mother to overcome her anxiety? How to keep Iris? How to retain skies?