Tony, in his forties, works in a shoe factory. His wife, Sophie, cultivates her little garden and does baby-sitting. Since the couplehave become deeply indebted they live in a mobile home on a campsite. While the budget is tightened, and every expense is noted, Remi, their seventeen-year-old son, moves back in with them.