NOTRE-DAME ON FIRE offers a blow-by-blow recreation of the gripping events that took place on April 15, 2019, when the cathedral suffered the biggest blaze in its history. The film retraces how heroic men and women put their lives on the line to accomplish an awe-inspiring rescue.