Tina lives in a once quiet seaside town, now transformed into the oligarch paradise of the Mediterranean. As her isolation grows more intense, her decision to end her life on the day of her birthday feels like her only choice, until an unforeseen encounter with another woman will prove to be a life changing moment for both.