Eleven-year-old Jade has only one idea in mind: to take part again in the Grand Prix des Kaolins, the motocross championship organized each summer by her father within the quarry he leads. But for this little girl apart, riding on a motorcycle again can be tricky. Except that Jade is stubborn.