As usual, nine-year-old Jade spends the summer vacation with her grandparents. She meets up with her lifelong friend Victor. But this year Paul, the son of Victor's mother's new partner, decides that she is no longer welcome. Victor doesn't dare say anything and Jade suffers from this sudden exclusion. While she prays that everything will go back to the way it was, the vacation turns into a nightmare.