Maria, a virologist, has disappeared. Her husband,Enoch, is looking for her, but despite many investigations with his professional and friendly entourage, she remains untraceable.
He then summoned his two daughters, Caro and Maeva, to a public garden in order to get explanations, convinced that they know more than he does. Their interview will prove to be full of surprises.