Three couples, six friends for life. They met when they were 20, and now they are over 40... Twenty years of sharing laughter, tears, heartbreak, successes, disappointments... Twenty years of each of them accumulating little secrets that are like time bombs... There will be crying, door slamming, slapping, betrayal, cheating, running away, coming back, kissing, reconciliation... And above all, there will be laughter! These six will overcome everything together, because deep down, their friendship, even if battered, is the most precious thing they have.