The season is in full swing at a ski resort on the French-Swiss border. Constance Vivier, a determined and daring sergeant in the High Mountain Gendarmerie Platoon, and Andreas Meyer, a cerebral and awkward Swiss police officer, investigate the suspicious death of a teenager found frozen on a ski slope after falling into an alcohol-induced coma. But when another young girl is found dead in the same circumstances, Constance and Andreas realise they are dealing with a serial killer. The countdown begins to find the killer quickly before the list of victims grows longer.