I brought back a souvenir from Indo-China's war : a bullit stuck in my vertebra. Since 20 years, I'm lying like a vegetable on a sofa, I' m walking around my district. Every day, I'm having the same breakfast : sangria-tequila at my friend's café. I'm addicted to it. It's killing me.