After moving out, Sasha just arrived in a new high school. Mysterious and charismatic, she leaves a strong impression on anyone she meets. And, like any self-respecting teenager, making new friendships, flirting with boys and fighting with her parents are part and parcel of her everyday life. Except, until two weeks ago, Sasha was still considered a boy. Born with an intersex condition, she has now decided to embrace her female side. But her secret must remain hidden!