A group from the Foreign Legion forgotten, abandoned somewhere in the gulf of Djibouti. Remnants of a ghost army which pays war and mends roads. At Marseille, the ex-warrant officer Galoup reminds him of this happy time, of this well orchestrted life, of his men, his dear herd. But eventually what he really lost is his commander. His commander he didn’t want to share with a young legionary.