In the late 90s, Emilie, a 17-year-old girl, lives with her mother in the suburbs of Paris. One evening, she goes with her best friend to a neighborhood party several kilometers away from their home. Her father is supposed to pick them up. However, upon arriving, he discovers a crowd that doesn't suit him and explodes in anger. He will only take Emilie home. Worried about her friend, she decides to go back and fetch her. With the help of her mother, she will spend part of the night trying to find her. This event will be an opportunity for her to reassess her relationship with her father.