Two worlds apart, but a terribly similar fate. Two characters, one at the bottom of the ocean, the other lost on a planet with no breathable atmosphere, see their oxygen reserves depleted as they are trapped in their hostile environment. We follow their journey through their last breaths and their frantic pursuit of survival.