Every summer, Chloé goes to the same campsite. But this year, she goes without her family, more than ever to escape her daily routine. Here, she meets up with Alexia, her childhood friend, who lives on site and is training for her next boxing match. This summer interlude takes a special turn when Chloé can no longer hide from her friend what she's going through. This summer will unite them forever.