When two girls go missing, Paul Chartier, an impulsive young police recruit, is assigned to “Maldoror”. This secret unit has been set up to monitor a dangerous sex offender. When the operation fails, fed up with the limits of the legal system, Chartier embarks on a solitary hunt to bring down the culprits.