On the shores of the Mediterranean, a fishing village is surrounded by factories. In this timeless place, Anna and Michel restore the only trade of the small calanque: A bar-restaurant.A man completely soaked and fully clothed bursts in from the sea.He claims to be arriving from one of the tankers waiting in the harbour.