Arthur, 15 years old, has the hots for Ouassima, who ignores him…He’s never made out with a girl, and she’s going out with Matt, the hottest guy in school. Arthur decides to get closer to her by getting a bunch of single losers together so she can teach them how to make out, 10 euros a lesson. And so begins a long, intimate learning process in the local pool’s changing rooms: group tutoring on “Girls and Love: A Manual for Dummies”.