In the early 1880s, Mathilde de Morny is not yet called Max. As a young bride, she spends a weekend in Normandy while her husband accuses her of sapphic adultery.
A fantasized, kaleidoscopic and anachronistic portrait that bets on the emancipatory role of fiction in the construction of identities.