In the aftermath of a catastrophic climate event that has laid waste to the planet, a group of six men and women – the last remaining representatives of their ethnic groups – are all that survive. Unable to leave Hong Kong, each must find their soul mate within the group to ensure the continuance of the species. That is, until one of them mysteriously disappears...