Working Girls tells the story of three women, Axelle, Conso, and Dominique, who have nothing in common except for the fact that they are colleagues and cross the border together every day to go to work. In order to live decently on one side of the border, in Roubaix, they prostitute themselves on the other side, in Belgium. This double life is their secret.