The character I play in "A Pornographic Affair" is called "She." I knew nothing else… Nothing about her family, professional or social background. I didn't even know her first name. And yet – thanks to the quality of the dialogue and the force of the situations in each scene – of all the women I've played, she's the one I prefer, the one I know best. To tell the truth, it's the loveliest part I've ever been offered.