Mirko and Stefan are linked since the war in Serbia, in which one saved the other, just like brothers. They move to the French Riviera, accept all kinds of jobs. When leaving a nightclub, they encounter Maguy, a woman who stays out all night, drinks a lot, and spends a lot of money. She employs Mirko and Stefan in her luxurious villa up in the hills. Between her daughter, Hélène, and the two young men, a dangerous game of desire begins. A crime takes place in the villa, a crime anyone could have committed.