Sixteen-year-old Jonas has yet again got bad grades at school and decides to put all his energies into tennis, but he fails to get selected for the national team. He encounters Pierre, in his thirties, who, affected by Jonas's situation, takes the youth's education in hand. Empowered by this privileged bond, Jonas quits school. Incapable of limiting the boundaries of this relationship, Jonas's training will go beyond the strictly educational.