There is nothing a rebellious teenager wants less than to be trapped on holiday with the family, but that’s exactly what happens to Marta (17) when her father takes her and her little brother to Senegal for Christmas. Looking to stir things up, Marta sets her sights on Khouma, a cameraman who films outings for tourists. Her relationship with her father was already strained, and now her interest in this young Senegalese man pushes it over the edge. But what starts as a way to upset her father turns to true fascination. Through Khouma’s videos Marta discovers the inner workings of the exotic holiday business, but more importantly, a window onto understanding the world she lives in.