The strange destiny of three forlorn women: Elodie wants to find her daughter, Natacha her cat, and Marianne her soul. They find friendship and love through the medium of a fearsome seducer, a welcoming ethnologist, a muscular therapist, a Massaï warrior, an aboriginal, some Incas, giraffe- women, animals and a few songs.