It's the beginning of summer and Agathe has returned to France, to her old neighborhood of Montreuil.
She needs to get back into her film directing work, but also needs to mourn her husband, who died suddenly. She'd perhaps manage to do so more easily if she stopped hauling around the funeral urn and knew what to do with the ashes!