Samir, a lanky forty-year-old crane operator in Montreuil, on the outskirts of Paris, falls madly in love with Agathe. As she is a swimming coach at the local pool, he decides to take lessons with her, even though he is a perfect swimmer. His ploy to get closer to her only lasts three lessons - Agathe hates liars! Selected to represent the Seine-Saint-Denis region at the 10th International Congress of Swimming Coaches, Agathe flies off to Iceland. Smitten, Samir has no other choice than to follow her...