Eugène is dependent on software capable of generating a continuous flow of dreams. With the assistance of a machine to which he connects himself and which draws inspiration from the consumer's environment, our protagonist progressively becomes submerged by a routine brightened only by the composition of his increasingly crazy and limitless dreams.