This is the story of a brother and sister brought together at powerful and intense moment : their mother is gradually losing her grip on sanity and life. This forces brother and sister to face up to what they themselves have become, what they have accomplished, what they have made of their own lives - for better of for worse. There is no question of nostalgia, for the past is always constructed in the present. Between the giddiness of reunion and the painfulness of parting, brother and sister finally true places in this world...