When Peter, Margaux's American writer husband, leaves Paris in a funk and heads home, she finds herself the single parent of two near teens. She also gets a new assignment at work: to find, sign, and promote new rock singers. She discovers a duo, Michel and Jeremy, and jump-starts their career. Jeremy is attracted to the older Margaux, asserts himself with her, befriends her children, and neglects Michel and the music. The kids go to New York to be with their father, freeing Margaux to respond to Jeremy. Does that relationship have any future? And what of the musical duo?