Alice invites all four men she has loved in her life for the dinner of New Year's Eve at the same time and unites them all in her house. In sentimental flashbacks they recall the former times. At 35, Alice is a career woman who doesn't think she has time for a lasting relationship. Thus, her love life has been, and probably always will be, a series of trysts and one-night stands.