A stylish and attractive burglar, Bob, meets and fascinates two bickering paupers, Monique and Antoine. They are quickly inveigled into Bob's exciting world, and first the wife and then the husband come to depend on him. The burglar at the same time has developed a crush on the husband. After hilarious resistance, eventually Antoine gives way and the true Menage begins...