Pierre is a writer madly in love with Karine, a young woman completely unaware of his love, since it is all in his head. Pierre has a lot of imagination - an enormous amount of imagination, in fact. His love for Karine, like his imagination, is completely mad ! When everyday reality collides with his imaginary world, there's plenty of room for tragedy - and comedy...