Céline is 22 years old. On the heels of a family crisis, she loses everything. Geneviève, a nurse, comes across the nearly suicidal Celine sitting on a sidewalk in the middle of town in the pouring rain. Geneviève rescues Celine by taking her in, teaching her how to appreciate life, how to relieve pain and anguish through relaxation. The two young women become friends, and move to Celine's house in the country. As Céline becomes more and more involved in the relaxation exercises that help her to rediscover herself, she goes into ever-deeper meditation, becomes increasingly attached to nature. Strange things begin to happen within and around her - she begins to have premonitions, and people who come near her undergo strange transformations. Geneviève feels that the changes in Céline represent a return to life, but she nevertheless begins to wonder about her friends spiritual path. Where will it all lead ?...