A woman has just killed a man at her home. His name is Wadeck Aslanian. Her name is Stéphane Feuvrier and she is the wife of Georges Feuvrier, an upright Judge and heir of a large fortune. They have an 18 years-old daughter, Cécile. With the help of Fernande, her long time ally and employee, Stéphane pretends there was an attempted rape, so as to legitimate her crime...