A man of about forty returns home after his work. Along the way, he becomes soaked by crossed images: a radiant smile in the elevator, the annoyed expression of a woman next to a noisy man on the telephone, a girl from a magazine at the bus stop. The fantasies formed by these moments stolen in the street are going to invite each other to his home for a surrealist dance.