Victim of a heart attack, a woman dies in the arms of her lover, in a hotel room. Handcuffed to the bed because of a perverse game, the young man tries in vain to release himself. The woman who is lying near him is the mistress of a dangerous gangster who has already reserved to the previous lovers a particularly horrible fate.