Marc, a troubled teenager, is bored in his native, depressing city of Sete. One day, a simple phone call makes him aware of the existence of Stephanie, a sister he has never met. Armed with a pistol his mother found, he goes out to find Stephanie. He steals money from a perfume shop, and is then stopped by a policeman who wants to search him. In the car, Marc threatens the policeman with his gun, demanding that he helps him find his sister. The often tense relationship between the two travelers becomes a complex one.