Three sisters aged between thirty-five and forty-five (Agathe, Lucie and Marie) return to thier mother's, Solange, for a long week end in the country, Agathe's daughter, Zouzou, has already been there for a week, and according to Solange , her stay has gone well. When the four women discover that the fourteen year old girl is upstairs having sex, obviously not for the first time, they panic. What should we do? Should we go up and see them? Should we stop them?