Océanerosemarie is brimming over with life, friends, and, above all, ex-girlfriends. But she has just met Cécile, the "this-time-it's-for-real" woman of her dreams! Although she hasn't really asked Cécile what she wants... It is time for Océanerosemarie to grow up a little, if she wants to win Cécile over. But will she actually be capable of it?