Having consulted a fortune-teller who announced to him death or change, Paul buys two tickets for the archipelago of Vanuatu, takes all his savings from the bank, goes home and phones the one heloves. He tells her about their great journey and declares his love. A little surprised by so much information, the young woman hangs up. Very upset, Paul leaves his apartment in beachwear. Arriving at the edge of a cliff, he remembers.