Twelve-year-old Louis lives in Morocco with his father, mother and grandmother. He's a happy child who loves the see, playing football, and running along the beach. But his life changes one day when his father reveals a terrible secret to him. From this day on, Louis loses the innocence of childhood and slowly sinks into his father's dark world.