Mr. Stelios dissapeared sixty years ago. Emilie, his grand-dauther, does not know him. She has just come to to his small house to sign the papers of his internment. A strange complicity settles down. The old mansings her an ancient Greek song which Emilie takes as an invaluable inheritance.